zondag 22 september 2019

douche muur, plateau trapgat

maandag koppelingen gaan halen en op alpex gezet voor douchekraan. en OSB badkamerwand gezet.

dinsdag slagpluggen gaan halen, dat ik verder kon doen aan trapgat.eerst wat balkjes tegen keldermuur gemaakt. zodoende kon ik er pallet op leggen en gyporc plaat zetten.




woensdag en donderdag douchewandje gezet.



nog verder geisoleerd en OSB geplaatst

gisteren grote slijpschijf nog maar eens bovengehaald, en mangat zo ruim mogelijk gemaakt. altijd tof slijpen, heel mijn armen zagen wit. enja die neus zullen we maar zwijgen.

daarna dompelpomp maar is ingehangen, nu nog is inkruipen voor bodem op te kuisen. 


 en nog verder gedaan aan plateau boven trapgat. iets deftiger en vooral veiliger nu als met pallet.


muurke geïsoleerd en OSB geplaatst tot ik zonder zat. dju, tijd dat die ramenboer eens komt. dan heb ik terug OSB

's avonds nog zeil op remork bevestigd. als het regent word bodemplaat niet direct nat. enja vliegen er minder dings af als ge wat gaat halen.



Vandaag niks op bouw gedaan, facturen betaald en boekhouding nog is bijgewerkt.
Materiaal bijeen gezocht voor regenwaterrecuperatie, pomp, filters, koppelingen en heel de reutemeteut. ook weer gauw €1000. ze kunnen wat in Brussel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...