dinsdag 24 september 2019

update vloer en ramen, pellet

Gisteren bevestiging gehad van ramenboer dat ze volgende week geleverd zouden worden (onder voorbehoud). Dus ik hoop volgende week vrijdag ramen erin. dat zou in ieder geval mooi zijn.

Vandaag vloer gaan bevestigen, eerst nog is op plek gaan zien waar deze in toonzaal lag. en nu een foto genomen. nu brandde de verlichting, en ziet deze er toch lichter uit als ik dacht. blijven wel rare schakeringen inzitten. of niet consistent.



Aannemer van buren tegengekomen bij tegelwinkel, eens gevraagd als ze dek gieten of ze ni ne kuub extra kunnen bestellen voor op men regenwaterputten. was goed zei hem, geen probleem. hem mijn nr gegeven en ging me bellen als het zover was. net is gouw geteld, 2,5*5*0.2 is 2.5 kuub. hmm meer als ik dacht. Wel toffe kerel trouwens. Was al zo ah gij zijt die me die kraan, kzeg ja...

Van het weekend richting zee karren. Petekind bezoekske gaan doen en zondag avond pellet man eens gaan bezoeken voor meer info omtrent de warmtewisselaar voor in de pelletkachel. Die had ik gisterenavond gebeld om wat meer info uit te horen, maar dat draaide op niet veel uit. hoe zal ik het zeggen, bleef nogal terughoudend. eens ik mijn idee uitgelegd had kwam hij wat, maar face to face gaat beste optie zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...