zondag 8 september 2019

vloer

al paar weken tussendoor voor restpartijen aan het kijken kwa vloer. Ik heb niet zo heel veel nodig dus restpartij is perfect voor mij en drukt de prijs enorm, vloer is nu eenmaal duur...

van links naar rechts
10mm 60x60cm €13.5 (staat in de winkel voor €38.5)
8mm 40x40cm €10
6mm 40x40cm €6


-Die van 6mm dik kreeg ik in eerste instantie nog niet mee, is ook te dun. als er iets zwaar op valt breekt je tegel. maar vond de kleur wel mooi.
-De middelste was ook wel leuk, maar die tegel is zo krom/ bol als iets, die krijg je nooit deftig verlijmd. Da's wel jammer, want vond hem wel mooi.
-De linkse had niet zo mijn voorkeur. kreeg adresje door waar deze lag in een toonzaal. en er zitten nogal kleurschakeringen in de tegels onderling (heel donkere en heel lichte). voor de rest kwalitatief goed, niet krom, vol keramisch en gerectificeerd. 2de nadeel grote tegels in kleine ruimtes, kan veel afval opleveren. dus moet eens gaan tellen. maar niveau chape is wel voorzien op dikte van deze tegel.

Komende week is beginnen voor leidingspouw verder af te werken en muurkes badkamer dichtmaken. daarna kan er begonnen worden met gyproc te plaatsen.

2 opmerkingen:

  1. Kunt ook meerdere soorten mixen in een leuk mozaïekje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mozaïekje met tegels van 60 op 60cm.wordt lastig in zo'n kleine ruimte.

    BeantwoordenVerwijderen

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...