zaterdag 14 september 2019

OSB en gyproc

Begin van de week OSB gaan halen om keukenmuur en badkamermuren verder af te werken. toffe is dat er "2 soorten" zijn. verschillende merken wrs. Lastig uit te leggen, maar aan de tand en groef heb je een hogere en lagere kant en laat die net omgedraaid zijn, dus als je die 2 mengt dan passen deze niet mooi en heb je een spleetje. toffe is dat ik dus 2 verschillende heb gekregen ... en voor mijn slaapkamer muur moet dat toch echt super strak zijn. want OSB blijft zichbaar.
Dan nog rockwol meegenomen van 6cm dik, voor muren badkamer te vullen.




Vrijdag na het werk douchekop/ kraan gaan halen in de Ikea. en boekske keukens nog is meegenomen (vorige keer daar vergeten). Dan nog gyproc gaan halen dat ik verder kon doen met gyproc zetten in het weekend.

nog gelost en dan nog effe vut gedaan tot 21h.
toch met enige schrik achtergelaten, 54 platen van 20Kg per stuk is toch veel voor op 2 welfsel en op ne chape van 1 week.

Vandaag pas om 16h op bouw toegekomen, maar toch nog een halve dag kunnen verder doen. begonnen met gryproc zetten na een snelcursus gyproc plaatsen op utube.

Begonnen met keukenwand, naar groene gyproc overgegaan omwille van pompbak die tegen muur komt op (schier)eiland.
slaapkamer wand
 raamopening slaapkamer
 kleerkast hoek slaapkamer
 hal living
 living
deuropening in hal heb ik nog opengelaten want scharnieren van voorlopig deur zitten onder de voet... kerel ramen en deuren is moeten mailen want duurt wat lang naar mijn goesting.

Toen was het 21h30 en pikkedonker buiten dus tijd om mijn schup af te kuisen. sjans da ik van de week bij de lidl nog zo 2 bouwlampkes zen gaan bijhalen. komen goed van pas nu.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...