maandag 10 juni 2019

grote kuis

Begonnen met in container verder op te ruimen, was nog wat vroeg om lawaai beginnen maken. vijzen is allemaal bijeen gezet, komt er op neer dat ik er niet meer superveel heb. wat bithouders terug gevonden. heb er terug 3, had maar ene ni meer.



Daarna wat met kraan liggen rondcrossen. palletbox gaan halen die nog vanachter stond. dan alle houtrestanten is bijeen geraapt en er bij op gegooid.

Gat gemaakt met kraan, bodem van paletten gemaakt en daar palletbox opgezet ne hoop zut erover en plastiek erover om het wat droog te houden. met de kraan nog is paar keer bak volgetast met afval.

voor opruimactie

palletbox

na opruimactie (hout ligt linksachter kraan), mag bena terug 11 november worden. ligt nog wat vanachter dat er bij op kan


dan remork, puinbak en buggy van container gehaald (buren vonden dat niet zo mooi)


gekeken of ik alles had voor ytong te cementeren, maar beetje compactuna, dus maar begonnnen tot het op was. kan maar gedaan zijn.



to do:
batterijen en omvormer naar kelder verhuizen, zal wel ganse dag werk worden.
ramen verder afwerken met OSB, maar regen gooit veel roet in eten. best plastiek aan raamopeningen maken denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...