woensdag 12 juni 2019

verder cementeren

Gisteren zand, cement en compactuna gaan bijhalen. krijg ik daar nog gezeik ge hebt nog een factuur openstaan, tja als jullie ze ni opsturen hoe moet ik ze dan betalen.... iemand van de boekhouding biijgehaald oh is van eind mei en uwe naam, ohja daar zijn we nog ni. kzeg ja als ge zegt hoeveel het is dan kan ik misschien nu betalen. ja da weet ik niet moeten we eerst factuur hebben. uiteindelijk factuur en ma betaald. gedaan met dat gezeik.

Nadien 4 zakken op bouw afgesmeten en vut gereden, had nog akefietje met herlaadkaart. heeft me ook weer een uur gekost. dan thuis post van een factuur van die houten bruggen die niet betaald zou zijn. die kerel effe geapped van wat is er loos, ik heb toen ter plekke betaald met de kaart. ja klopt zei hem, wrs vergeten door te geven aan boekhouder. oef gelukkig.

Vandaag verder gedaan met cementeren. oefening baart kunst blijkbaar, maar blijft toch niks voor mij. niet voor niets voor hout gekozen.


Dompelpomp op dak gezet er staat 5cm water op. regenwaterputten zijn met de regen ook "vol"gelopen (30cm) met vuil water :( zal die ook is moeten opmetsen en dan leegpompen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...