zondag 9 juni 2019

trap, stopcontacten kelder, oprommelen

Gisteren trap ineengestoken. stijl is het wel. mja normaal was voorzien om trap in midden van schuifraam te voorzien, maar door miscommunicatie tussen mij en kelderman is dat niet gelukt. bordes kan niet hoger als dit anders stoot ik mijn kop tegen welfsels.


Vandaag stopcontacten gemonteerd in de kelder en getest.alleen vergeten dat stopcontacten die boven elkaar staan niet elkaar kan klikken en dus verkeerde afdekplaten meegenomen. (moet horizontale ipv verticale hebben)
Ook wel straf hoe de potloodlijnen van op de bekisting in de beton zijn overgegaan. 


Pomp nog is aangesloten op waterput, vorige keer kreeg pomp het precies niet opgetrokken, nu wel. ozze voi had darm verlengd, maar lijmen ofzo, ni nodig. sta ik ni stom van dat pomp het ni getrokke krijgt, lucht trekken langs alle kanten. dan vat van 1000l nog is gevuld.
Maar blijft rommel pomp voor put te trekken toch. zal goed zijn voor regenwaterputten, niet zo hard werken dan.


Dan container is oprommelen mocht ook wel eens, epica ook eens binnengelegd. trekt niet zo krom en niet meer nodig.  maar tafel oprommelen zal voor morgen zijn.




Morgen eerst in de voormiddag gat maken met kraan en daar al het brandbare eens in dumpen, ter voorbereiding van sint mette. vandaag buiten alle vuiligheid bijeengeraapt, ziet er al wat properder uit. en poolhouse ook eens alle vuiligheid bijeengeborsteld en achter met de stofzuiger door gegaan. Misschien dat ik morgen ytong kan cementeren. maar schat van ni.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...