donderdag 6 juni 2019

oef geen schade, laatste dampopen platen

Gisteren kreeg ik geen beeld door van mijn camera's, dus toch wel beetje ongerust. maar modem bleek weer fout te geven. vreemd. boekje zegt, simkaart niet herkent of geen verbinding met draadloos netwerk of modem oververhit. Laatste lijkt me dan meest waarschijnlijke, temperatuur van batterijen gaf 25°C aan en die staan op de grond en modem staat bena tegen dak van container dus zou wel kunnen, maar blijft toch raar, harde reset gegeven en hup.

Gelukkig heeft stormweer geen schade gemaakt. alleen pallet van plat dak gevlogen en EPDM los gewaaid aan de kanten. was volgens buurman ook een windhoos 100m verder.
Kelder stond klein beetje water aan kant waar schuifraam komt, dus niks aan de hand. :)

Gisteren hadden ze schroeven letterlijk over de poort gegooid, dank u post NL. in de brievenbus was ook goed geweest. mja kon ik verder met zuider kant dampopen platen te plaatsen.

 


Verlengd weekend trap is uittekenen en misschien maken en eens kijken voor batterijen te verhuizen naar kelder. Container proberen op te ruimen ofja eigenlijk heel de werf mag wel eens. buurman blij dan misschien.

Zoals ik al eens gezegd heb, zijn de balken mooier zonder die tussen stukken. Dus die gaan er met de tijd nog wel eens uit.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...