zondag 2 juni 2019

EPDM en LED there be light

Van de week laatste kruiwagens achter kelder gekapt, is het terug aangevuld. zal toch gauw 10m³ zijn geweest. blij dat het dicht is.



Gisteren kelder met hoge druk zuiver gemaakt. alle drek eruit. ziet er toch direct anders uit zo. enkel zitten nog wat resten van zand, cement op die ik er niet afkreeg met hoge druk, was ook maar speelgoed, mja

Vandaag begonnen met laatste strook dampscherm te leggen en daarna isolatie in te plakken.

Dan epdm in bak kraan leggen en op dak zetten. beginnen met uiteen te vouwen. merk al dat de wind me serieus ga kloten. pokke warm ook, kan daar zoeizo al slecht tegen.

Eerste helft ging moeizaam maar goed, tweede deel ging even moeizaam maar slecht eindresultaat. helaas, wind zat eronder ploft het neer en je hebt niks meer te zegge. Werkje voor 2

 
ik had me een partij willen vloeken toen, maar kinderen bij de achterburen waren aan het spelen in de tuin, dus toch maar wat op men tanden gebeten.

Daarna verkoeling in kelder gezocht en lampjes gehangen, bedoeling was om stopcontacten ook te plaatsen. maar de potjes waren nog niet open en dus nog wat vochtig, dus laten drogen.


De tussenstukken die tussen de zichtbare balken zitten gaan er misschien toch terug uit. is mooier zonder en niet nodig achteraf gezien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...