donderdag 30 mei 2019

damopen platen

Begonnen met water te stofzuigen op plat dak, zodoende da eens opdroogt.

Daarna plastiek uit de kelder gehaald, met de stijve borstel meeste vuil bijeen gekeerd. Emmer aan drek eruit gehaald. toch wir iets properder. Zal ik zaterdag kelder eens met hoge druk kuisen en zondag lampen hangen en stopcontacten monteren. dan zien ik wa meer. Dan toch eens kijken voor batterijen te verhuizen.

Toen tig tal kruiwagens in da gat gedumpt achter mijne kelder. kon ik met de kraan ni meer bij, dusja handenarbeid. maar moeten er nog eens zoveel bij, zit nog maar half vol. ma genoeg geschupt voor vandaag. 


daarna begonnen aan dampopen platen te monteren, ziet er toch weer helemaal anders uit.



zaterdag kelder kuisen.
zondag plat dak afwerken, geven heet weer, dus moet goed komen met drogen. Als isolatie weg is, kan ik verder met dampopen platen te plaatsen. maar dat zal voor volgende week zijn, zal al blij zijn als dak toe ligt.

Kameraad deed mij eraan herinneren maand geleden stond er niks en nu. idd niet slecht voor op 25 dagen in uw eentje (met af en toe een handje hulp)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...