zondag 5 mei 2019

HSB

Gisteren al wat planken van lengte gezaagd zodoende ik op zondag niet teveel lawaai hoef te maken. Alleen had ik mijn huiswerk niet tegoei gemaakt want miste er enkele. dus toch nog moeten zagen op zondag.

one men job. me, myself and dino :p Niet altijd even handig maarja het staat er.







Ze waren vandaag ook komen zien om de omheining op het scheiden te zetten. Dus vandaag toch nog als laatste dag van de gelegeheid gebruik gemaakt om materiaal met remork naar achteren te brengen. Wel handig, scheelt hoop geloop.

Morgen in de namiddag zouden ze het komen plaatsen. zal ander zicht zijn.

Zou waterputten willen steken zodoende ik alles vlak kan trekken, maar weet nog niet goed hoe ik het moet doen en waar just.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...