zondag 12 mei 2019

gaten boren en chemisch anker

Gisteren 30Km van de molse 60 gaan wandelen. achteraf nog een goeie BBQ gehad. om 19h naar bouw vertrokken om "wat"  gaten te gaan boren. nuja 73 om exact te zijn. 21.5 gat verder en makita had er geen zin meer in. Het was uiteindelijk half elf toen ik gedaan had, had 1 uur eerder klaar kunnen zijn zonder panne. achja gelukkig spit ni zo'n watje en gaat vrolijk verder met boren.


Vandaag de gaten nog eens zuiver gespoten met de compresseur (had gisteren het meeste er al uit geblazen), eens zuiver gevuld met chemisch anker en draadstangen erin. Die had ik vrijdag al op maat geslepen. Was ongeveer een bus anker per 6-7 draadstangen. 3 kwartier later is dat spul keihard en kon ik de draadstangen aandraaien. daarna skelet haaks gezet en de wanden aan elkaar bevestigd. 


morgen doe ik verder met de ramen en kan ik randbalk bovenop leggen en constructie verder opstijven. Daarna is het wachten op OSB en de rest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...