vrijdag 17 mei 2019

deuropeningen

Maandag nog wat gedaan, maar dinsdag was ik te ziek. Als je 3 keer bijna op je voorligger rijdt, dan moet je op de bouw ook niks meer gaan doen. Dus woensdag terug wat gas gegeven.

De overspanningen voor boven de raam/ deuropening gemaakt.





De dag erop balk boven schuifraam erop gelegd. Reuma stak serieus tegen, enorm veel last van mijn heup gehad. Bouw begint te wegen denk ik, want sinds ik automaat heb gekocht geen last meer gehad van mijn heup.


en de constructie beginnen opstijven


Vandaag grof gat gemaakt voor de waterputten te steken en met de grond die daaruit kwam, vooraan poolhouse opgevuld., ligt het "crossparcours" weer vlak.
Hopelijk kan ik morgen alsnog kettingen lenen en dan kan ik de regenwaterputten de grond in steken. zijn die ook weg.zou een schoon ding zijn.


Als er geleverd wordt zoals gezegd, dan wordt er woensdag hout geleverd voor de binnen en buitenkant te bekleden. en dan het dak erin en is het wind en water dicht op de ramen na. Zou een hele evolutie zijn.
Begin volgende week constructie verder opstijven en randbalk bovenop verder leggen. maw genoeg werk te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...