zondag 23 juni 2019

wall of Porsche

Vermits het volgende zo heet wordt, batterijen verhuist van container naar kelder.
Eerst 1 bank van batterijen in kelder gehangen, daarn aomvormer beginnen afkoppelen van andere bank Daarna stroomgroep van kameraad nog eens van stal gehaald en gang gezet, want kelder is maar wat donker en heb elentriek nodig voor gaten te boren. alleen buurman was het er niet mee eens, kreeg kwade whatsapp, mja telefoon heb ik ni op zak. maar dacht dat ze vertrokken waren, want hoorde niks meer en mercedes was weg. Dat hem wa komt zegge als het hem stoort.


Toen waren pluggen op, dju maarja moeren waren ook op voor accupacks vast te zetten in de beugels. en moet hydrolisch krimp ding nog eens lenen voor onderste packs met bovenste te verbinden. moet ik eerst nog goot tussenin plaatsen en naar boven (tussen accu en omvormer)

Van de week proberen wachtbuis naar container te steken, kan ik voedingskabel naar container leggen ipv stroomrolleke en internet en solar kabels aansluiten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...