zaterdag 17 augustus 2019

afvoeren en alpex collector

Deze namiddag nog is gas gegoven tot 23h.

Alle afvoeren gelegd, jammer genoeg kwam ik toch nog 2 klembanden tekort voor buis van 110. en heb ik een splistsing (Y stuk of hoe het ook mag noemen) laten vallen en is die gebarsten. dus daar moet nog een nieuwe voor komen. Daarna kan ik alles lijmen, maar enkele buizen tot nu toe gelijmd.
Ik snap die lijmsnuivers wel, heerlijke geur :p

 

Collector voor waterverdeling nog aangesloten. een gemiste kans, maar de autist in mij vind de 2 linkse koudwaterbuizen gewisseld moesten zijn, mogelijk dat ik die nog omdraai. Zal al wat laat geweest zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...