donderdag 1 augustus 2019

remork

tis ni alleen bouw, soms moet je ook wat liefde geven aan rollend materiaal. Remork had ook wat liefde nodig. bodemplaat was wat los komen te liggen met tripje naar de zee. maar aan de zijkanten was deze ook al goed versleten en vermits we naar afwerking toe gaan, mag de bodem wat dichter worden.
Als het goed is kan ik morgen nieuwe bodemplaat gaan halen, daarna metal studs gaan halen voor men wanden voor isolatiespouw te zetten. dan proberen van het weekend alle profielen te zetten. en dan kan ik door de week proberen flex te trekken (elek). Daarna is kijken voor alpex voor water.


 
Volgende week zal ik ook nog eens naar de keuring moeten met remork. hopelijk goedgekeurd. maar dat zal wel niet. verdenk dat remmen niet helemaal oke zijn, maar ik voel hem niet duwen. mja soit we zien wel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...