zondag 25 augustus 2019

osb en metal studs afwerken aan raam en deur

Vrijdag 2de chapper 20 minuten na afspraak belt hem dat ie half uurtje later zou komen. ik zeg we hadden 20 minuten geleden al een afspraak... mja is uiteindelijk wel op het nieuwe tijdstip langsgeweest. €700 voor 35m², excl BTW. ja koekoek. als dat de prijzen worden, dan doe ik het zelf wel.
Als je weet dat ze voor normaal huis 11 euro vragen de m².

gisteren bovenste stuk van OSB verder geplaatst en de metalstuds aan de raam en deuropening geplaatst.





Houten panelen aan de raam verwijderd en dat stukje ook gechapped en daarna terug geplaatst.


stukje waar de flex omhoog komt aangevuld.



getracht de tussenbalken te verwijderen (visueel mooier), zullen het erop houden dat dit vies tegenviel. een keer toegang tot de vijzen, geprobeerd met slagmoersleutel deze terug los te draaien. maar dat was gevalletje nope. ik zit en ik blijf zitten. denk dat de sapjes in de balken zich goed vast gezet hebben rondom de vijzen. soort van natuurlijk locktite zullen we maar zeggen.


Dit is boven de keukenkasten, dus zal niet zichtbaar zijn. zal op een later moment nog wel is een poging trachten. maar tot zover onsuccesvol.

en de voeding voor de dampkap en verlichting voor eilandje naar boven gestoken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...