dinsdag 6 augustus 2019

metal stud, OSB en elektriciteit keuken

Gisteren na het werk langere metal stud gaan halen, want was vergeten dat ik hogere profielen nodig heb op de smalste kant van het poolhouse.
Je zou ze ook kunnen koppelen, maar dat had toch niet de voorkeur. blijft wat gammel vind ik zelf.

dus die dan nog geplaatst, en waar stopcontacten en schakelaars komen eerste laag OSB gezet. en toen heb ik mijn schup afgekuist.




vandaag begonnen met elektriciteit te leggen. keuken en leefruimte zit erin en vastgeboord. slaapkamer moet ik nog eens nadenken en dan badkamer



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...