zondag 11 augustus 2019

alpex vastboren en opkuisen

Gisteren platen gaan halen voor bodem remork te vernieuwen. had ze op maat laten zagen.
Vandaag begonnen met de bodemplaat vast te zetten en afkitten.

Nu heb ik terug ne ferme remork met ne antislip bodem :)
Mijn afkitkunsten zijn maar meh. ma da slijt wel is weg.


in de voormiddag begonnen met alpex vast te boren en naar kelder te steken.
stukske uitgekapt om bocht geleidelijk aan te laten gaan.



Was buitenstopcontact en verlichting vergeten. 2 gaatjes schuin naar buiten geboord en hup.
en dan alles opgerommeld en gestofzuigd. met wat geluk kan ik morgen overal 1 laag OSB zetten en dan kan ik van de week uitvullaag chape leggen.

flex omhoog gebonden:


2 buisjes voorzien voor aanvoer en retour collector voor vloerverwarming (komt in kleerkast te staan, wou eerst in kelder plaatsen, maar kwa ontluchting leek het toch beter om niet te zakken kwa niveau...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...