donderdag 4 april 2019

eerste stukje hsb, riool

niet echt, maar toch eerste structuur, dient voor in container te plaatsen en omvormer tegen te hangen.


rij je langs werf en zie je dat ze gat gemaakt hebben voor de riolering, tof. gaat die 540 euro toch ergens naartoe. maar minder enthousiast over de plotselinge actie zonder aankondiging. want ja uiteraard moest dit net voor mijn enige ingang zijn, dus kan er nu weer niet met de auto langs. 's avonds boos mailtje naar het stad, dag erop smidags telefoon. excuses bla bla bla. ik had gezegd vrijdag avond niet dicht, doe ik het zelf met de kraan dicht en zoeken ze het maar uit, snap zelfs niet waarom ze gat maken want zit al een put. waren ze niet zo voor te vinden en dat kan en mocht niet. ik zeg gat maken zonder aankondiging kan ook niet. en dat er al put zat wisten ze niet, geen plannen van. jongens toch wat een organisatie...



Vandaag hadden ze gat al geboord in rioolbuis, morgen aansluiten en terug dicht (hoop ik)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...