woensdag 24 april 2019

kelder start wanden

Ging er rond 10h zijn, ik kreeg telefoon in de plaats. was aan het hooien ma begon te regenen dus moest wachten tot het droog was. en dan moest er nog ene balen komen maken. ik zag de bui al hangen die zie ik ni meer vandaag, hoewel hem zei dat rond 4h wel moest lukken.

In de plaats maar wat administratief werk gedaan. nog wat info aangevraagd voor HSB, bedrijf gecontacteerd voor ne put te boren.

Lange schroeven waren binnengekomen voor zonnepanelen vast te leggen. zaten vast met schroeven van 70mm, nu 220mm. zal wel iets beter houden nu :) wacht nog op kantelbaar frame voor zonnepanelen.

kelderman was niet zo happy met weinig ruimte tussen bekisting en achterliggende perceel, ma ik dierf niet veel meer weg te halen, schrik dat omheining van achterbuur wegzakt.



Morgen ging hij er om 9h zijn, kzen benieuwd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...