zondag 14 april 2019

uitgraven kelder poolhouse

Gisteren laatste geverfde balken in container gelegd en kelder poolhouse beginnen uitgraven, nadat uitgepaald was.




toch wel wat werk, meer als ik gedacht had. in de namiddag zie ik rondom kraan allemaal natte plekken. yep, tis weer tijd van de maand, moor draait als een tierelier, nu begint hydroliek kut te doen. oliekoeler lijkt te lekken :(
timing is ook altijd goed, volgende week woensdag beginnen ze aan kelder.en heb nog wel andere dingen te doen tegen dan. pff





Voor de camera's een flybox van orange aangeschaft om internet te hebben op de werf. €20 per maand voor 150gig data. Goedkoopste wat ik kon vinden voor internet en dit is superhandig met modem via 4G, dus geen kabel nodig. Werkt best goed, beter als verwacht (staat in container/ kooi van faraday).

wordt nog een spannende week ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...