woensdag 17 april 2019

start kelder

Om 11h kwam de kelderman erdoor, had nog heel de nacht liggen vlinderen. dus zonder slaap dagje, nachtje en dagje doordoen. Zal goed slapen denk ik. gaf ons wel tijd om riolering van wc verder aan te sluiten en wat andere zut te doen.

Had nog geen netten of beton besteld dus tussendoor ook nog veel gebeld, was vergeten dat op goede vrijdag niemand werkt. uiteindelijk toch nog ene gevonden die beton kon leveren enkel zonder pomp.



netten worden normaal gezien morgenvroeg geleverd en hout voor HSB rond 11h dachten ze, kan ik vrijdag afdakje maken voor zonnepanelen. en zaterdag/ zondag panelen erop.

heilige troon geïnstalleerd.


Waterput die ze vorige week gespoten hadden is ook niks waard, deze morgen pomp op aangesloten, ne beerput ruikt nog beter... niks waard, hoewel ik hem gezegd had dat die moest dienen voor de was en de plas. zelfs te slecht voor de tuin te sproeien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...