zaterdag 27 april 2019

miele outlet en bekisting verwijderen

Gisteren beton gestort, vandaag bekisting verwijderd. maar eerst in de voormiddag naar Miele outlet geweest. waar ze 2de keus of einde reeks toestellen verkopen. Toch een maandloon achtergelaten en met halve remork vol teruggekeerd. Oven, microgolf, koelkast, vaatwas, frigo en wasmachine meegenomen. voor inductievuur en dampkap ga ik wel eens naar de Ikea ofzo, vond ik te groot of te duur. en eens je inductie gewend bent wil je niets anders meer. diepvries was ook leuk geweest, maar allemaal staande modellen, maar dat vind ik niet handig.

In de namiddag de bekisting verwijderd, kelderman is effe komen helpen met kraan. 1 accu van camion is nog steeds dood. dus die van dino er maar terug ingezwierd. want had pas dinsdag 2 nieuwe.

Putje heeft zijn dienst al bewezen, voor water uit kelder te pompen met de regen van afgelopen nacht, en om er al met voet in te struikelen doordat alles blank staat van het water. 

Met de binnenwanden begonnen, als die proper gemaakt waren konden die eruit en heeft hij de  buitenwanden per 3 panelen naar binnen gezet, zodoende kon ik die verder proper maken. en is hij vertrokken. ik heb tot half tien 's avonds verder gedaan. nog aan het kloten geweest met die bruggen die rondom de vloerplaat zaten eruit te halen. bij de buren die het zwembad aan het verder afwerken waren maar een voorhamer geleend. ze hebben bij mij elektriciteit geleend voor tegels te kunnen slijpen, want buurman moest 's avonds weg. anders had ik ook, niet zo lang gebleven, want was stikkapot en had ni meer gegeten van smorgens 6.

Hij komt morgen de panelen eruit halen zodoende ik de rest van de kelder kon zuiver maken, er loopt wel wat beton tussenuit de panelen. dus het is nodig. hoge druk aanschaffen zou ook wel handig zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...